Освіта, кваліфікація | Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, 2008, повна вища освіта за спеціальністю «Мова та література (англійська)», кваліфікація філолог, викладач англійської мови та літератури. Харківський гуманітарно-педагогічний інститут, 2008, повна вища освіта за спеціальністю «Педагогіка та методика середньої освіти. Англійська мова», кваліфікація вчитель іноземної (англійської) мови загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступенів; Українська інженерно-педагогічна академія,2008, повна вища освіта за спеціальністю «Педагогіка вищої школи», кваліфікація професіонал з педагогіки вищої школи; |
Вчений ступінь | Кандидат педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 − теорія і методика професійної освіти, 2015 р. Дисертаційне дослідження на тему «Адаптація до професійної діяльності студентів педагогічного коледжу в процесі педагогічних практик». |
Кваліфікаційна категорія | Спеціаліст вищої категорії |
Подяки та грамоти | Подяка Харківської Обласної Ради За Сумлінну Працю, Високий Професіоналізм, Вагомий Особистий Внесок У Справу Підготовки Педагогічних Кадрів (2010); Грамота Комунального Закладу «Харківська Гуманітарно-Педагогічна Академія» Харківської Обласної Ради За Значний Внесок У Справу Підготовки Педагогічних Кадрів, Високий Рівень Професіональної Майстерності, Плідну Працю Та З Нагоди Дня Працівників Освіти (2017); Подяка Комунального Закладу «Харківська Гуманітарно-Педагогічна Академія» Харківської Обласної Ради За Високий Професіоналізм, Особистий Внесок У Підготовку Висококваліфікованих Фахівців (2017); Почесна грамота Харківської обласної організації профспілки працівників освіти і науки України за значний особистий внесок у розвиток освіти і накуки Харківщини, ефуктивну творчу працю, професійну компетентність, забезпечення питань соціально-економічного захисту (2017). |
Сертифікати, підвищення кваліфікації | Сертифікати, що засвідчують участь у міжнародних, усеукраїнських і регіональних науково-практичних конференціях і науково-методичних семінарах, у тому числі організованих представниками British Council, Cambridge University Press, National Geographic Learning, Oxford University Press, Dinternal Education, MM publications. Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, всеукраїнська науково-практичній конференції «Розвиток національної педагогічної освіти у подіях і персоналіях: особливості, здобутки та перспективи» 19.11.2020, 8 годин, 0,3 кредиту ЄКТС (копія сертифіката №01- 12/120). Підвищення кваліфікації у Венеціанському університеті Ка’фоскарі, м. Венеція, Італія, міжнародна науково-практична конференції «Проблеми філологічних наук, міжкультурної комунікації та перекладознавства в Україні та ЄС» з 30.10 по 31.10.2020, 15 годин, 0,5 кредиту ЄКТС (копія сертифіката №FC- 3031070-CAF). ХНУПС імені Івана Кожедуба проходження тестування на визначення рівня володіння англійською мовою за стандартами НАТО (рівень СМР 2) 16.12.2020 (копія свідоцтва №1358). Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) на тему «Хмарні сервіси для он-лайн навчання на прикладі платформи Zoom» з 20-27 липня 2020 р, м. Люблін, Польща, 45 годин, 1,5 кредиту ЄКТС (копія сертифіката ES №0190/2020 від 27.07.2020). The e-learning platform of NATO Defence Education Enhancement Programme (DEEP), 01.07.2020, 30 годин, 1 кредит ЄКТС (копія сертифіката). Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, на міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми неперервної освіти в інформаційному суспільстві.», 29-30 травня 2020 р., 12 годин, 0,4 кредиту ЄКТС (копія сертифіката №22378477). Нова українська школа, м. Київ, на Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція «Організація навчального процесу. Новий освітній простір.», 21-22 серпня 2020 р. за темою «Анкетування, тести та квести за допомогою Google форм», 15 годин, 0,5 кредиту ЄКТС (копія сертифіката №86808587696 від 24.08.2020 р.). ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів», підвищення кваліфікації за темою «Використання спеціальних ІКТ засобів в професійно-технічній освіті. Знайомство з платформою «Тесторіум» та з програмою для створення власного НМК «Constructure Electronics books 1.1.3», 15 годин, 0,5 кредиту ЄКТС (копія сертифіката №1240006-534 від 29.08.2020 р.). ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів», ATOMSHUB, м. Київ, Всеукраїнська наукова онлайн конференція «Компетентісний підхід до навчання. Практикум для сучасного вчителя» , 26-27 жовтня 2020 р. за темою «Комунікативна компетентність через призму навчання online», 15 годин, 0,5 кредиту ЄКТС (копія сертифіката №51065849364 від 27.10.2020 р.). Комунальному закладі «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради на міжнародному науково-практичному семінарі «Формування здорового способу життя, психологічного і фізичного розвитку студентської молоді в умовах карантину» 08.05.2020, 4 годин, 0,15 кредиту ЄКТС (реєстраційний номер: 12/тмфв). ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів», підвищення кваліфікації за темою «Англійська мова у 5 класах НУШ. Основи продуктивності на уроках» 02.09.2022 р., 30 годин, 1 кредит ЄКТС (копія сертифіката №6409395895558 від 02.09.2022 р.). ГО «Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів», підвищення кваліфікації за темою «Англійська мова. НУШ 5 клас.» 01.09.2022 р., 30 годин, 1 кредит ЄКТС (копія сертифіката №6403741374534 від 01.09.2022 р.). Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) на тему «Неформальна освіта у підготовці фахівців гуманітарних спеціальностей: досвід країн Європейського союзу та України» з 14-21листопада м. Люблін, Польща, 45 годин, 1,5 кредиту ЄКТС (копія сертифіката ESN №10813/2022 від 21.11.2022). Підвищення кваліфікації «вебінар» (дистанційно) на тему: «Навчання без меж у 1 класі оновленої НУШ: нові формати освіти», ТОВ Видавництво «Ранок», 5 годин, 0,15 кретиду (копія сертифіката №Y23022311144852235D4 від 23.02.2023). |
Сфери наукових інтересів | Методика викладання іноземної мови, педагогічна практика. |
Посилання на профілі | Google Академія: https://scholar.google.com.ua/citations?user=GYNvvz0AAAAJ&hl=uk ORCID: https://orcid.org/0000-0002-1531-4083 |
Розробки | Методичні вказівки щодо організації позааудитороної роботи в системі навчання дисципліни «Практичний курс іноземної мови» / Л.В. Бєлкіна, І.С. Лученцова, О.О. Носач. – Харків, 2016. – 86 с. Організація навчальної педагогічної практики з іноземної мови у закладах вищої освіти : І.С. Лученцова, О.О. Осова, Л.В. Бєлкіна, О.О. Носач.; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2018. – 179 с. |
Найбільш вагомі публікації | Лученцова І. С. Суть професійної адаптації студентів педагогічногоколеджу до професійної підготовки / І. С. Лученцова // Педагогічний альманах : зб. наук. праць. – Херсон : РІПО, 2011. – Вип. 9 – С.165–169. Лученцова І. С. Вирішальна роль педагогічної практики для адаптації студентів ВНЗ до професійної діяльності / І. С. Лученцова // Вісник Черкаського університету : зб. наук. праць. – Черкаси : Черкас. нац. ун-т ім. Богдана Хмельницького. – 2013. – № 36 (289). – С.134–139. Лученцова І. С. Особливості професійної адаптації студентів педагогічного вищого навчального закладу / І. С. Лученцова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя : Класичний приватний університет. – 2014. – Вип. 36. – С. 565–569. Лученцова І. С. Педагогічна практика як засіб адаптації студентів до професійної діяльності / І. С. Лученцова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського, 2014. – № 3–4 – С.130–135. Лученцова І. С.Педагогічні умови професійної адаптації студентів педагогічного коледжу в процесі педагогічних практик. / І. С. Лученцова // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. – Х. : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2014. – Вип. 45. – С. 117–124. Лученцова І. С. Cуть педагогічної практики студентів педагогічного коледжу у процесі адаптації до професійної діяльності / І. С. Лученцова // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. праць Херсонського національного технічного університету. – Херсон : Грінь, 2015. – С. 43−45. Лученцова І. С. Педагогічніумови професійної адаптації студентів вищого навчального закладу. / І. С. Лученцова // SWorld : сб. науч. трудов. – Иваново : МАРКОВА АД, 2014. – Вып. 3(36). – Том 13. – С.11–16. Тези: Лученцова І. С. Організація науково-дослідної роботи студентів / І. С. Лученцова // Науково-дослідна робота студентів у системі професійної підготовки фахівців: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., (8-9 грудня 2010 р., Харків). – Х. : ФОН Шейніна О. В., 2010. – С.234–237. Лученцова І. С. Формування професійно-педагогічної підготовки студента у процесі організації педагогічних практик / І. С. Лученцова // Професійно-педагогічна підготовка студентів: матеріали Всеукр. наук.- практ. конф., (8-9 грудня 2011 р., Харків). – Х. : ФОН Шейніна О. В., 2010. – С.159–161. Лученцова І. С. Роль педагогічної практики у процесі адаптації студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності / І. С. Лученцова // Педагогічна освіта: стан розвитку, проблеми, перспективи: матеріали регіональної наук.-практ. конф. викладачів вищих педагогічних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації Східного регіону (22 березня 2012р., Стаханов). – Стаханов : ВП «Стахановський навчальний комплекс Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»; Луганськ : СПД Рєзніков В.С., 2012. – С.101–103. Лученцова І. С. Професійна адаптація майбутніх вчителів під час проходження педагогічної практики / І. С. Лученцова // Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. для студентів, аспірантів, науковців (26–28 квітня 2012 р., Суми) – Суми : Суб’єкт видавничої справи Панасенко І.М., 2012. – С. 300–304. Лученцова І. С. Проблеми адаптації студентів педагогічного коледжу до професійної діяльності в процесі організації педагогічних практик / І. С. Лученцова // Інноваційний розвиток суспільства за умов крос-культурних взаємодій : матеріали VІ Міжнародної наук.-практ. конф. для студентів, аспірантів, науковців (22-23 квітня 2013 р., Суми) – Суми : РВВ СОІППО, ВСВ Панасенко І.М., 2013. – С. 304–308. Лученцова І. С. Значення педагогічної практики в процесі адаптації студентів до професійної діяльності / І. С. Лученцова // «Actualne problemy nowoczesnych nauk – 2013 » : мaterialy IX Miçdzynar. konf. Pedagogiczne nauki : Przemysl : Nauka I studia. – Vol. 17. – S. 9–13. Лученцова І. С. Педагогічна практика – важливий компонент професійної підготовки студентів педагогічних вищих навчальних закладів / І. С. Лученцова // Науково-методичні основи сучасного навчально-виховного процесу у вищих навчальних закладах: актуальні проблеми, досвід, перспективи вдосконалення: матеріали Всеук. наук.-практ. конф. (4–5 грудня 2013 р., Харків). – Х. : ФОП Шейніна О. В., 2013. – С.156–158. Лученцова І. С. Теоретическое обоснование педагогической практики студентов / І. С. Лученцова // Педагогіка в Україні та за кордоном : матеріали наук. конф. (28–29 листопада 2014 р., Харків) – Херсон : видавничий дім «Гельветика», 2014. – С. 190–193. Лученцова І. С. Чинники успішної професійної адаптації молодих фахівців / І. С. Лученцова // Матеріали наукової конференції викладачів, докторантів і аспірантів кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи (13 травня 2014 р., Харків). – Х. : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2014. – С.48–49. Лученцова І. С. Педагогічна практика – шлях до професійного становлення студента вищого навчального закладу/ І. С Лученцова // Реалізація компетентісного підходу в освітньому процесі середньої та вищої школи : матеріали наук. конф. викладачів, докторантів й аспірантів кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи (14 квітня 2015 р., Харків). – Х. : ХНПУ імені Г.С. Сковороди, 2015. – С. 52–53. Школа О. М. Лученцова І. С. Мотивация как условие адаптации студентов к профессиональной деятельности в процессе организации педагогических практик/ Школа О. М. Лученцова І. С. // Научный журнал по проблемам физического воспитания, спорта,реабилитациии рекреации: здоровье, спорт, реабилитация. – 2016. – №3. – С. 77-81 Лученцова І. С., Носач О.О. Формування творчої особистості майбутнього педагога під час проходження літньої педагогічної практики як невід’ємної частини освітнього процесу педагогічного ВНЗ / Лученцова І. С., Носач О.О. // Формування сучасного освітнього середовища: теорія і практика: матеріали регіональної науково-практичної конференції (17.05.2016 р.) / за заг. ред. Г.Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків ФОП Петров В.В., 2016. – 288 с. Грищенко Л.К., Лучецова І.С. Формування свідомого ставлення молоді до занять фізичною культурою / Грищенко Л.К., Лучецова І.С // Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції докторантів, молодих учених, студентів, м.Харків, 28 квітня 2017 року. – Харків: ФОП Панов А., 2017. – С. 2442-2446 Лученцова І.С. Упровадження засобів скіпінгу в самостійні заняття студентів фізичними вправами/ Лученцова І.С. // Проблеми саморозвитку та самовдосконалення особистості в умовах модернізації педагогічної освіти : Всеукраїнської науково-практичної конференції (22 лстопада 2017 р., м. Харків) / заг. ред. Г. Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків ФОП Петров В.В., 2017. – 352 с. ПятницькаД.В., Поліщук Я.А.,Лученцова І.С.Розвиток національної педагогічної освіти у подіях і персоналіях: особливості, здобутки та перспективи : матеріали Всеукр. наук.-практ. Конф. ( 19 листопада 2020 р., м. Харків) / заг. ред. Г. Ф. Пономарьової; Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків ФОП Петров В.В., 2020. – С.229-233. Лученцова І.С., Саркісова А.В. Використання інтерактивної дошки у процесі викладання іноземної мови. /Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІ міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 21-23 жовтня 2020 р. у 5ч. Ч. V./ за ред.проф. Сокола Є.І. – Харків; НТУ «ХПІ». – С.159-160. Лученцова І.С., Саркісова А.В. Ways of intensification of English teaching for future graduates of non-language specialties./Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. ; голов. ред. д-р пед. наук, проф. Д. В. Коваленко. – Харків, 2020. – № 67. – С.92-100. Лученцова І.С., Саркісова А.В. The main features of using personal oriented approach of teaching foreign language of cadets in military higher educational establishments./Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми філологічних наук, міжнародної комунікації та перекладознавства в Україні та ЄС» 30–31 жовтня 2020 р. – С.309-313 Лученцова І.С., Саркісова А.В. Benefits of E-learning in the educational process./Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXIX міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2021, 8-20 травня 2021р.: у 5 ч. Ч. V. / за ред. Проф. Сокорла Є.І. – Харків: НТУ «ХПІ». – С.235-236. Пятницька, Д. В., Соколюк, О. В., Шестерова Л. Є., Лученцова І.С. Динаміка рівня максимального споживання кисню у бігунів на середні дистанції в річному циклі підготовки Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Серія № 15. Науковопедагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт): зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова, 2021. – Випуск 5 (136) 21. – С.94-98. |



