Зеленін Геннадій Іванович Завідувач кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва ННІ УІПА Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна, Доктор Педагогічних Наук, Професор | |
Освіта, кваліфікація | Харківський Державний Університет ім. Горького. 1993 Філолог: викладач німецької мови, англійської мови та літератури. |
Вчений ступінь | Захист докторської дисертації на тему “Теоретичні і методичні засади іншомовної професійної підготовки майбутніх викладачів технічних дисциплін”, 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. Квітень 2021р. |
Вчене звання | Професор |
Сертифікати, підвищення кваліфікації |
Харківський Національний Університет Радіоелектроніки, кафедра іноземних мов, свідоцтво №203 від 25.04.2016р. Науково-педагогічне міжнародне стажування «Теорія та практика науково-педагогічних підходів в освіті» (1.11.-1.12.2022 р.). 6 ESTC (180 годин) |
Сфери наукових інтересів | Методика викладання іноземних мов |
Викладає курси | Іноземна мова (німецька, англійська); Іноземна мова професійно-ділового спілкування (німецька, англійська); Іноземна мова спілкування в академічному і професійному середовищі (німецька, англійська). |
Посилання на профілі |
Профілі: Google Академія: https://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=53RFgHQAAAAJ ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1274-2311 ResearchGate: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55575424300&eid=2-s2.0-84873183621 |
Найбільш вагомі публікації |
Content elements of training teachers of engineering disciplines. 15th International Conference on Interactive Learning ICL 2012, (26 September 2012 – 28 September 2012) Villach, Austria. Номер статті – 64020262012. (у співавторстві з Kovalenko O., Kupriyanov O.) Психолого-педагогические условия формирования мотивации в процессе преподавания иностранного языка студентам инженерно-педагогических специальностей. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць. – Х. : УІПА, 2016. – № 50-51. С. 282-287 Формирование иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку студентов инженерно-педагогических специальностей. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць. – Х. : УІПА, 2016. – № 52-53. С. 353-357 Монографія за темою: «Педагогічні умови формування культури професійного спілкування майбутніх інженерів-педагогів транспортної галузі». (у співавторстві з В.В. Кочиною, В.С. Ковальською) 2017р Особливості організації мовного висловлювання іноземною мовою. / Вісник ХНПУ ім. Г.С. Сковороди. Психологія. – Харків: ХНПУ, 2017. – вип. 56. – С. 87-95 Використання лінгвоосвітніх інноваційних технологій у процесі викладання іноземної мови студентам інженерно-педагогічних спеціальностей. Scientific Indexing Services (USA), Citefactor (USA), International Innovative Journal Impact Factor SCIENTIFIC JOURNAL » VIRTUS» №21, Рубіжне, Луганська обл.., 2018 – с. 111-114 «Psychological-pedagogical conditions of motivation development in foreign language teaching of engineering-pedagogical disciplines students». Scientific Indexing Services (USA), Citefactor (USA), International Innovative Journal Impact Factor SCIENTIFIC JOURNAL » VIRTUS» №23, Р.1, Рубіжне, Луганська обл.., 2018 – с. 89-91 Индивидуализация обучения иностранному языку. / Міжнародний електроний науково-практичний журнал WayScience. / Червень 2018р.Монографія за темою: «Методика навчання будові та експлуатації пасажирського вагона провідників міжнародного сполучення». (у співавторстві з А.В. Саркісовою) квітень 2018р. Zelenin H. Authentic materials management system in the process of English language teaching to future engineer-teachers. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Х.: УІПА,2019. № 62. Р.53-59. Зеленін Г.І. Комунікативно-мовні бар’єри у процесі навчання англійській мові студентів немовних ВНЗ та шляхи їх усунення. Scientific Journal Virtus. 2019. № 33. С.90-93. Zelenin H. Communicative-Linguistic Barriers In English Language Training Of Students At Higher Educational Institutions: Psychological Factors And Solutions. R&E-Source: Online Journal for Research and Education. 2019. № 17. P. 279-283. (https://journal.ph-noe.ac.at) Зеленін Г.І. Іноземна мова як інструмент формування комунікативної компетентності майбутніх викладачів технічних дисциплін. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. пр. Х.: УІПА, 2019. № 64. С. 126-133. Теоретичне обґрунтування системи іншомовної професійної підготовки майбутнього викладача технічних дисциплін. Science of Europe. Praha (Czech Republic), 2020. №52 (52).Vol. 4.(c. 18-22) http://www.europe-science.com/wp-content/uploads/2020/10/VOL-4-No-52-2020.pdf
Pedagogical conditions of communicative competence development of future teachers of engineering disciplines. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. праць. Х. : УІПА, 2020. № 67.(с. 74-80)
Педагогическое сопровождение дистанционного обучения иностранным языкам студентов вуза. Сolloquium-journal. Warszawa (Polska), 2021. № 14 (101). Vol. 3.С. 45-47 Посилання: http://www.colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2021/05/colloquium-journal-14101-chast-3.pdf Професійна іншомовна підготовка майбутніх викладачів технічних дисциплін. Проблеми інженерно-педагогічної освіти: збірник наук. праць. Х. : УІПA, 2020. № 69.С. 61-68 Посилання: http://jped.uipa.edu.ua/index.php/JPED/article/view/383/319 Essence And Specifics Of Foreign Language Professional Competence Of A Teacher Of Technical Disciplines. Проблеми інженерно-педагогічної освіти :зб. наук. пр. Харків : УІПА, 2021. №73 с. 96-103 НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ В УМОВАХ СПІВПРАЦІ У КОНТЕКСТІ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Сolloquium-journal. Warszawa (Polska), №21 (144), 2022 Olena Kovalenko, Tetiana Bondarenko, Evhenyi Hromov, Luís Cardoso, Hennadii Zelenin «The Use of Computerized Laboratory and Training Complexes in Engineering and Pedagogical Education Learning in the Age of Digital and Green Transition»: Proceedings of the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2022), Volume 2. 2023. С. 420-427 Посилання: https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55575424300 Maryna Vasylieva, Inna Romanova, Iryna Shepliakova Educational Role-Playing Games in the Normative Behavior Development of Future Engineer-Teachers. Lecture Notes in Networks and Systems: 26th International Conference on Interactive Collaborative Формування іншомовної комунікативної компетентності фахівців інженерного профілю у контексті вищої професійної освіти. Сolloquium-journal. – Warszawa (Polska), 2024. – № 20 (213). – Р. 32-35 Utilizing a foreign language to enhance the communication skills of future vocational discipline teachers. Сolloquium-journal. – Warszawa (Polska), 2024. – № 20 (213). – Р. 36-39 Bondarenko Т., Kovalenko,D. , Khotchenko,I. , Zelenin,H. , Bozhko, V. Gamification of Educational Content by Using Virtual Teacher in Online Learning Environment Lecture Notes in Networks and Systems, 2024, 901 LNNS,рр. 447–454 https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=55575424300 |
Участь у наукових проектах |
Участь у виконанні НДР: Тема: «Формування професійних компетенцій майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання іноземній мові» (№ ВШ 15-06), терміни виконання: IV квартал 2015 р. – ІІІ квартал 2017 р. Тема: «Педагогічні умови комбінованого навчання іноземних мов студентів інженерно-педагогічних спеціальностей» (№ ВШ 17-02), терміни виконання: IV квартал 2017 р. – ІІІ квартал 2019 р.; є відповідальним виконавцем. Тема: № ФН 20-10 «Підвищення ефективності засвоєння навчально-професійної інформації студентами інженерно-педагогічних спеціальностей у процесі іншомовної підготовки» (2020-2021 рр.) – відповідальний виконавець № ФН 22-01 «Педагогічні умови студентоцентрованої та індивідуально орієнтованої іншомовної підготовки здобувачів інженерно-педагогічних спеціальностей у контексті вимог сучасної вищої освіти» (2022 – 2023 рр.) – керівник теми Тема: «Формування багатомовної компетентності студентів інженерно-педагогічних спеціальностей у контексті європейської інтеграції: інноваційні підходи до викладання іноземних мов» (вересень 2024 р. – травень 2026 р.) |
Рівень володіння ін. мовою (мовами) | Німецька, Англійська – рівень С1/С2 |
Адміністративна робота |
Член Вченої ради Навчально-наукового інституту «Українська інженерно-педагогічна академія» Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна Співкоординатор Євроклубу на базі кафедри |