Universitetskaya St., 16 Kharkiv, 307/1.
733-79-57
fl@uipa.edu.ua

Жигалко Світлана Едуардівна

Жигалко Світлана Едуардівна – старший викладач кафедри іншомовної підготовки, європейської

інтеграції та міжнародного співробітництва.

1989, Харківський державний університет ім . О.М Горького за спеціальністю “англійська мова та література, французька мова” та отримала кваліфікацію: філолог, викладач англійської мови та літератури, французької мови.

  1. Англійська мова. Engineering Professions: навч.-метод. посібник для практ. занять для студ. 4 курсу інж. та інж.-пед. спец./ М. В. Пасічник, С. Е. Жигалко; Укр. інж.-пед. акад., Каф. Іноземних мов. — Харків: УІПА, 2015. — 140 л.: табл., рис.
  2. Англійська мова. : навч.-метод. посібник з проф. англ. мови для проведення практ. занять зі студ. II курсу денної форми навч. для спец. 6.01.01.00.41 Проф. навчання. Безпека життєдіяльності та охорона праці / Укр. інж.-пед. акад. ; упоряд. О. В. Леонова, С. Е. Жигалко. — Х. : УІПА, 2009. — 62 с.
  3. С. Е. Жигалко. Гаплевська Л. В. Англійська мова. : навч.-метод. посібник з профес. англ. мови для проведення практ. занять зі студ. ІІ курсу денної форми навч. для спец. 6.01.01.00(20) Проф. освіта. Технологія харчової промисловості та організація громадського харчування / Укр. інж.-пед. акад. — Х. : УІПА, 2008. — 110 с.
  4. Жигалко С.Е., Пасічник М.В. Теоретичні основи безперервної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з іноземної мови/С.Е.Жигалко, М.В. Пасічник //Virtus: ScientificJournal – 2015. – № 2. – С. 123-126.
  5. Пасічник М.В., Жигалко С.Е. Розробка ефективних тестів для контролю читання англомовних професійно орієнтованих текстів / М.В. Пасічник, С.Е.Жигалко// Молодий вчений. –2015. – № 7. – С. 266-269.
  6. Жигалко, С. Е. Зміст та цілі безперервного навчання іноземній мові майбутніх інженерів/ С. Е. Жигалко //Науково-практична конференція науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії (48-ма; 2015 р.; м. Харків): збірник тез доп./ Укр. інж.-пед. акад. — Харків: [б. в.], 2015. — Ч. 4: Факультет міжнародних освітніх програм, Секції: Іноземних мов; Фізичного виховання; Практичної психології; Філософії та освітніх технологій; Педагогіки та методики професійного навчання; Фізики, теоретичної та загальної електротехніки. — С. 31-32.
  7. Жигалко, С. Э. «Critical reading» при формировании навыков чтения у будущих инженеров-педагогов/ С. Э. Жигалко //XLVI науково-практична конференція науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії (2013 р.): збірник тез доповідей/ Укр. інж.-пед. акад. — Х.: 2013. — Ч. 4. — С. 32
  8. Жигалко, С. Э. Роль самостоятельной работы при формировании языковых компетенций у будущих инженеров-педагогов/ С. Э. Жигалко, О. В. Леонова //Проблеми інженерно-педагогічної освіти: збірник наук. пр./ Укр. інж.-пед. акад. — Х.:, 2013. — Вип. 38-39. — С. 225-230.
  9. Жигалко, С. Э. Понятие «critical reading» при формировании навыков чтения у будущих инженеров-педагогов/ С. Э. Жигалко //Проблеми інженерно-педагогічної освіти: збірник наук. пр./ Укр. інж.-пед. акад. — Х.: [б. в.], 2012. — Вип. 37. — С. 207-211.
  10. Жигалко, С. Е. Формування мовних компетенцій інженерів-педагогів при використанні рольових ігор у вивченні іноземних мов [Текст] / С. Е. Жигалко, О. В. Леонова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : збірник наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. — Х., 2010. — Вип. 28-29. — С. 89-94.
  11. С. Е. Жигалко. Використання рольових ігор як засобу комунікативної організації навчання іноземним мовам/ //Науково-практична конференція науково-педагогічних працівників, науковців, аспірантів та співробітників академії. Ч.1: Секції: Педагогіки та проблем інженерно-педагогічної освіти; Електроенергетики; Теплоенергетичних установок; Прикладної математики; Іноземних мов: збірник тез доповідей/ Укр. інж. — пед. академія. — Х.: Б. в., 2008. — С. 98.