Universitetskaya St., 16 Kharkiv, 307/1.
733-79-57
fl@uipa.edu.ua

Elementor #242

  ФОТО, ПІП,
посада

Корнюш Ганна
В’ячеславівна, доцент кафедри іншомовної підготовки, європейської інтеграції та міжнародного співробітництва Української
інженерно-педагогічної академії.

  Освіта,
кваліфікація
У 2008 р. розпочала навчання на факультеті іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди за спеціальністю «Мова та література (англійська і французька)». У 2012 р. отримала диплом бакалавра з відзнакою, здобувши кваліфікацію бакалавра філології, вчителя англійської мови і зарубіжної літератури, та продовжила навчання в магістратурі того ж вишу за спеціальністю «Мова і література (англійська)». За рік, у 2013 р., завершила навчання у названому виші, одержавши диплом магістра з відзнакою й здобувши кваліфікацію філолога, викладача англійської мови і зарубіжної літератури.
  Вчений
ступінь
Кандидат педагогічних наук, дисертація на тему: «Педагогічні ідей та громадсько-освітня діяльність М. М. Ланге (1858-1921 рр.)» (дата захисту дисертації — 24.01.2017р.)
  Сертифікати,
підвищення кваліфікації
Має низку сертифікатів, що засвідчують участь у міжнародних, усеукраїнських і регіональних науково-практичних конференціях і науково-методичних семінарах, у тому числі організованих представниками British Council, Cambridge University Press, National Geographic Learning, Oxford University Press тощо.

 

Міжнародне стажування за програмою підвищення кваліфікації «Фандрейзинг та організація проєктної діяльності в закладах освіти: європейський досвід» для педагогічних та науково-педагогічних працівників (180 академ. годин), організоване Фундацією «Зустріч» (Польща), Кафедрою Польсько-Українських Студій Ягеллонського університету (Польща), Центром розвитку кар’єри ГО «Соборність» (Україна), Луганським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти (Україна), листопад-грудень 2022 р.

Тренінг – дистанційний онлайн курс (15 академ. год.) на тему “C2. QPCC – Self-Competences and Convictions’ Perception” проведений Університетом Рома Тре, листопад 2021 р.

Тренінг – дистанційний онлайн курс (15 академ. год.) на тему “C1. Self-Evaluation and Strategic Competences at the Basis of Professional Agency” проведений Університетом Рома Тре, вересень-жовтень 2021 р.

Участь як науково-педагогічного працівника в компоненті для викладачів «Teaching Excellence» Програми вдосконалення викладання у вищій освіті України (2021-2022 рр.), організованої Британською Радою в Україні у партнерстві з Інститутом вищої освіти НАПН України, Advance HE (Велика Британія) та за підтримки Міністерства освіти і науки України і Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, липень-грудень 2021 р.

Міжнародне науково-педагогічне стажування «Теорія і практика науково-педагогічних підходів в освіті» (180 академ. годин), організоване International Science Group і Вищою Школою Менеджменту Інформаційних систем (ISMA) (Рига, Латвія), травень-червень 2021 р.

  Сфери наукових інтересів Методика викладання іноземних мов; методологічні проблеми упровадження змішаного, дистанційного і он-лайн навчання; феномен педагогічної фасилітації у навчанні іноземних мов; історія педагогіки.
  Викладає
курси

Іноземна мова (англійська); Іноземна мова професійно-ділового спілкування (англійська); Іноземна
мова спілкування в академічному і професійному середовищі (англійська).

  Посилання на
профілі

Профілі:
Google Академія:   https://scholar.google.com.ua/citations?user=bVQrbowAAAAJ&hl=ru;

ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0829-6742;

ResearchGate: http://www.researchgate.net/profile/Hanna_Korniush.

  Найбільш
вагомі публікації

Корнюш Г.В. Формування м’яких навичок у студентів закладів вищої освіти в контексті навчання іноземних мов. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2020. № 36. С. 99-110. URL: https://periodicals.karazin.ua/language_teaching/article/view/15689 (включено до низки наукометричних баз).

A.S. Blyznychenko, H. V. Korniush, O.M. Blyznychenko. The role of the English language in thermal power engineering as an employability and expertise booster. Colloquium-journal. Warszawa, 2020. No. 10(62). Vol. 1. Pр. 52-55. URL: http://www.colloquium-journal.org/wp-content/uploads/2020/04/colloquium-journal-1062-chast-1.pdf (включено до наступних баз даних: Index Copernicus, Google Scholar, ISSUU, Calameo та ін.).

Корнюш Г.В. Можливості використання відеоматеріалів TED Talks у процесі викладання англійської мови у вищій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя : КПУ, 2019. № 66. Т. 2. С.24-29. URL: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2019/66/part_2/6.pdf (включено до низки наукометричних баз).

Корнюш Г.В. Theoretical evaluation of the potential of infographics as powerful tools in English language teaching. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наукових пр. Харків : УІПА, 2019. № 65. С. 147-155 (включено до низки наукометричних баз).

Корнюш Г.В. Проблематика здійснення керівництва підготовкою наукових англомовних публікацій студентами нефілологічних спеціальностей / Г. В. Корнюш // Матер. XV Міжнар. наук.-практ. конф. [«Під знаком Григорія Сковороди: зоряний час української культури»], 6-7 грудня 2018 р. — Х. : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2018. – С. 65-67.

Корнюш Г. В. Застосування дистанційних технологій у процесі вивчення англійської мови: закордонний досвід / Г. В. Корнюш // Матер. XVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [«Освіта і доля нації. Сучасна школа: тенденції розвитку і рефлексія досвіду»], (19-20 травня 2017 р.) – Х. : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017. – С. 95-98.

Korniush, H. V. Requirements for teachers suggested by Nikolai Lange and their relevance for
today’s educative process / H. V. Korniush // Nauka i studia. – Przemyśl : Sp-ka z o.o. “Nauka i studia”, 2016. – № 24-4 (158). – Р. 29-34.

Корнюш Г. В. Місце персоналістичного напряму наукових досліджень у сучасному історико-педагогічному дискурсі / Г. В. Корнюш // Матер. міжнар. наук.-практ. конф. [«Вища і середня школа в умовах сучасних викликів. Higher and secondary school in the conditions of modern challenges»], (17 травня 2016 р.). – Х. : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016. – С. 63-68.

Корнюш Г. В. Внесок професора М. М. Ланге у розвиток університетської педагогічної освіти (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / Г. В. Корнюш // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2015. – Вип. 15. – С. 134-138.

Корнюш Г.В. Роль М. М. Ланге у становленні вищої жіночої освіти Півдня України / Г. В. Корнюш // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. – Запоріжжя : КПУ, 2014. – Вип. 35 (88). – С. 36-41. 

Корнюш Г. В. Співзвучність ідей М. М. Ланге із сучасними постулатами про універсальність у вищій освіті / Г. В. Корнюш // Вісник Національного технічного університету «ХПІ» : зб. наук. праць. – Х. :
НТУ «ХПІ», 2013. – № 55 (1028). – С. 154-161.

Корнюш Г.В. Мовна компресія та мовна надмірність як векторні конструктори рекламного
дискурсу / Г. В. Корнюш // Матер. ІV наук.-практ. конф. магістрів ХНПУ імені Г. С. Сковороди [«Цивілізаційний поступ сучасної освіти і науки»]. – Частина І. – Х. : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2013. – С. 147-148.

Korniush, H. (2023). Teaching and Supporting Higher Education Students Affected by War, Conflict, or Displacement: Changes to the ELT Classroom. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Rüütmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Green Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, Vol. 633. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-26876-2_74.

Fedorova, Y., Korniush, H., Lutsenko, O., Tsokota, V. (2023). Developing Students’ Emotional Intelligence in English Classes Taught in the Speaking Club Format. In: Auer, M.E., Pachatz, W., Rüütmann, T. (eds) Learning in the Age of Digital and Green Transition. ICL 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, Vol. 634. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-26190-9_5.

Korniush, H., Kurbel, Yu.  (2021). Using the jigsaw method in the ELT and ESP classroom as a way to improve professionally relevant skills of students specialising in “Vocational Education (Management of the Service Industry)”. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. Харків : УІПА. № 71. С. 55-62.

Корнюш Г. В. (2021). Організація процесу навчання іншомовного наукового дискурсу студентів технічних дисциплін. Colloquium-journal. Warszawa. Vol. 3. No. 14(101). Pр. 48-50.

Корнюш Г. В. (2021). Розвиток емоційного інтелекту студентів  на заняттях з іноземної мови  у вищій школі. Features of the Development of Modern Science in the Pandemic’s Era :  Collection of Scientific Papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference, Vol. 3. Berlin : European Scientific Platform. Pp. 32-34.

Корнюш Г. В. (2020). Формування м’яких навичок у студентів закладів вищої освіти в контексті навчання іноземних мов.  Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. Харків : ХНУ імені В.Н. Каразіна. № 36. С. 99-110.

Blyznychenko, A., Korniush, H., Blyznychenko, O. (2020). The role of the English language in thermal power engineering as an employability and expertise booster. Colloquium-journal. Warszawa. Vol. 1. No. 10(62). Pр. 52-55.

Корнюш Г. В. (2019). Theoretical evaluation of the potential of infographics as powerful tools in English language teaching. Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. Харків : УІПА. № 65. С. 147-155.

Корнюш Г. В. (2019). Можливості використання відеоматеріалів TED Talks у процесі викладання англійської мови у вищій школі. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. Запоріжжя : КПУ. № 66. Т. 2. С. 24-29.

Корнюш Г. В. (2018). Проблематика здійснення керівництва підготовкою наукових англомовних публікацій студентами нефілологічних спеціальностей. Гуманістична філософія освіти як складова успішних посттоталітарних трансформацій : зб. матер. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 6-7 грудня 2018 р. Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди. С. 65-67.

 

 

  Участь у
наукових проектах

Участь у виконанні НДР:

Тема: «Підвищення ефективності засвоєння навчально-професійної інформації студентами інженерно-педагогічних спеціальностей у процесі іншомовної підготовки» (2020-2021 рр.) – відповідальний виконавець.

Тема: «Педагогічні умови комбінованого навчання іноземних мов студентів інженерно-педагогічних спеціальностей» (№ ВШ 17-02), терміни виконання:  IV квартал 2017 р. – ІІІ квартал 2019 р.; є відповідальним виконавцем.

Тема: «Формування професійних компетенцій майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання
іноземній мові» (№ ВШ 15-06), терміни виконання:  IV квартал 2015 р. – ІІІ квартал 2017 р.

 

    Рівень
володіння
ін. мовою
(мовами)

Англійська
– рівень С1/С2;Французька
– рівень В2 (сертифікат DELF В2 № 380057-001272 від 09.01.2014 р.).